Jogga/springa

2010-09-14 @ 11:58:55
Jag vet att jag skulle hålla mig till musik och inte träning, och jag ska hålla mig till musik:)
Tänkte jag skulle lägga upp en spotifylista med låtar som jag tycker om att springa till, som jag blir peppad av.
Det är så klart att ni kanske inte tycker om listan alls eller gillar vissa, så då är det ju bara att ta dessa låtar och göra en egen lista, vill ge er inspiration på peppande låtar:)
Jag har döpt den lite töntigt men men hihi.
Springmusik (länk)

Hoppas ni gillar den. Man kan ju träna annat om man vill eller om man vill ha den till annat;)


Så här ser jag ut när jag springer:P Svetten skvätter.
Ha en bra dag så hörs vi snart igen med mer underbar musik:D

Kommentarer

Postat av: Anonym

musik är ett MÅSTE när man tränar:)

2010-09-14 @ 13:20:43
URL: http://karinolofsson.se

Postat av: Sofia i London

åh måste ta tag i att jogga igen känner jag...

2010-09-14 @ 14:25:40
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback