barndomskärlek

2010-09-21 @ 18:55:30
Sitter och lyssnar på en gammal skiva, inte en skiva på Spotify elller iTunes, utan en riktig CD-skiva:)
Det är en gammal skiva från när jag var ytterst
liten, runt 4-5 år som jag minns den från.
Det är Niklas Strömstedt "OM!". Det är en skiva jag älskade när jag var liten, jag
var även lite kär i Niklas haha. Tänker tillbaka på den tiden man var så fri
och jag kommer ihåg att jag kände mig så fri när
jag lyssnade på skivan och samtidigt utförde nån ful dans eller stod och snurrade
mig jättesnurrig. Älskade att snurra fort och sen lägga mig på golvet
och känna hur hela rummet snurrade.

"Flickor talar om kärlek"

 

"Om"

En annan barndomskärlek jag hade som kom efter Niklas var Per Gessle haha.

Jag älskade även Gyllene Tider. Tror det började när "jag går och fiskar" kom ut

på singel som jag började lyssna på dom. Sen nu efterhand vet jag inte varför

jag gillade Per så mycket.

Hnan var tyvärr inte ens snygg då, inte nu heller:P

Men jag gillar ju fortfarande musiken.

 

"Jag går och fiskar"

 

"Flickorna på TV2"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback